سفر به گرجستان این روزها در میان ایرانی‌ها از محبوبیت خاصی برخوردار است. کشورهای منطقه‌ی قفقاز از دیرباز مورد علاقه‌ی ایرانیان بوده است. گرجستان هم در میان این کشورها است. این کشور که میان روسیه و ترکیه قرار دارد، دارای جاذبه‌های فراوانی است. سفر به این کشور که مردمی مهربان و طبیعتی خیره‌کننده دارد، خاطره‌انگیز خواهد بود.

سفر به گرجستان (یک راهنما - قسمت اوّل)گرجستان، کشور رنگ و فرهنگ

گرجستان، جایی در میان اروپا و آسیا، کشوری است که فرهنگ، محیط و معماری هر دو قاره، این دو را در این نقطه به هم متصل می‌کند. این کشور به‌خاطر طبیعت باشکوه و مکان‌هایی با معماری کُهن، بیش از تمام کشورهای حومه‌ی خود در اروپا و آسیا، ارزش سفرکردن دارد. در مجله گردشگری سفرزون، در مقاله‌ی زیر راهنمای کوچکی برای سفر به گرجستان برایتان آماده کردیم. شاید مقصد بعدی شما هم آن‌جا باشد.

همین حالا چمدان سفر به گرجستان را ببندید

به ویزای گرجستان نیازی ندارید

سفر به گرجستان (یک راهنما - قسمت اوّل)برای سفر به گرجستان به ویزا نیازی ندارید

اگر می‌خواهید راهی تفلیس یا باتومی شوید به ویزای گرجستان نیازی نیست. برای سفر به گرجستان فقط باید پاسپورت معتبر با ۶ ماه اعتبار داشته باشید. چه از مرز زمینی بروید و چه از مرز هوایی، زمان ورود به گرجستان، پلیس این کشور گذرنامه‌ی شما را مهر خواهد کرد و با هربار ورود می‌توانید تا ۴۵ روز در گرجستان اقامت داشته باشید.

عدم نیاز به ویزای گرجستان، سفر به این کشور را آسان می‌کند. انتخاب نوع سفر به گرجستان ادامه‌ی مطلب.

برای  بلیط هواپیما و رزرو تور گرجستان به سایت سفرزون مراجعه کنید.


مجله‌ی گردشگری گرجستان ,کشور ,میان ,گرجستان، ,نیازی ,ویزای ,داشته باشید ,نیازی ندارید ,گرجستان نیازی ,ویزای گرجستان ,ویزای گرجستان نیازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش فارسی آفتاب دکور پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان تا مـرگ یک پیاله فقط راه مانده است ایران تفکر چاپ و ظهور عکس حکایات‌حکیمانه