سفر به وان ترکیه بسیار مفرح و لذت‌بخش است. از مرز ایران تا شهر وان کم‌تر از دو ساعت راه است. مسیر نزدیک، زبان مشترک، اشتراکات فرهنگی بسیار و طبیعت بکر، وان را به شهری محبوب تبدیل کرده است. بسیاری از ایرانی‌ها برای به وان می‌روند. سفر به وان ترکیه فقط برای نیست. این شهر یکی از مقاصد طبیعت‌گردان هم به شمار می‌رود. از طرف دیگر، وان پر از جاهای دیدنی و تاریخی است.

از تمام این‌ها که بگذریم، غذاهای بی‌نظیر و رستوران‌های خاص وان زبانزد هستند. به همین دلیل، می‌خواهیم در این مطلب مجله گردشگری سفرزون بهترین غذاها و رستوران‌های وان را معرفی کنیم. پس اگر مسافر وان هستید، این مطلب را از دست ندهید. در سفر به وان ترکیه ، ماجراجویی ذائقه‌ای وسط دریای خوشمزه‌ی غذاهای ترکی را فراموش نکنید.

ترک‌ها از صبحانه نمی‌گذرند، شما چطور؟

سفر به وان ترکیه ، رستوران‌ها ، غذاها و صبحانه‌های معرکه‌ ۳صبحانه‌های وان را از دست ندهید

پیش از این برای‌تان از صبحانه در صربستان نوشته بودیم. این‌بار به سراغ شهر وان و کشور ترکیه می‌رویم. ترک‌ها آدم‌های خوش‌خوراکی هستند و به هیچ‌وجه به خودشان بد نمی‌گذرانند. شما به هر کدام از شهرهای ترکیه که سفر کنید، هزاران هزار کافه و رستوران رنگ‌و‌وارنگ و بزرگ‌و‌کوچک می‌بینید که پر از آدم است. پس وقتی به چنین کشوری با چنین مردم با ذوق و قریحه‌ی فوق‌العاده در سورچرانی سفر می‌کنید، اصلا و ابدا به خودتان سخت بگیرید و محافظه کار نباشید. به زبان خودمانی‌تر تا می‌توانید بخورید و بیاشامید و حتی افراط کنید.

در فرهنگ ترک‌ها مهم‌ترین وعده‌ی غذایی صبحانه است. ترک‌ها یک ضرب‌المثل دارند که می‌گوید «صبحانه را قبل از قهوه‌ی صبح بخور». این جمله گویای اهمیت صبحانه برای ترک‌هاست. اگر اهل سریال‌های ترک هستید، حتما سفره‌های پر‌ و‌ پیمان صبحانه‌ی ترک‌ها را دیده‌اید، اما خبر فوق‌العاده برای مسافران وان: مهم‌ترین شهر در ترکیه برای دلی از صبحانه درآوردن شهر وان است. جالب است بدانید صبحانه یکی از مهمترین جاذیه‌های گردشگری ادامه مطلب.

برای  بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما داخلی و رزرو هتل خارجی و رزرو هتل داخلی به سایت سفرزون مراجعه کنید.


مجله‌ی گردشگری صبحانه ,ترک‌ها ,ترکیه ,برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Photo hoomehr. Studio hoomehr مشاوره روانشناسی ذهن نو پخش آنلاین موزیک ???? ثبت نام داوطلب مدیریت در روسی گیلان نمالاین