آنتالیا که «ریویرا»ی ترکیه هم نامیده می‌شود، بزرگ‌ترین شهر خط ساحلی مدیترانه‌ای غربی ترکیه و یکی از مهم‌ترین مقصدهای گردشگری منطقه است. آنتالیا برای ما ایرانی‌‌ها نامی آشناست و با فرا رسیدن بهار و تابستان یکی از مقصدهایی است که در صدر لیست سفر بسیاری از گردشگران قرار دارد. حتی اگر پیش‌تر به این شهر سفر کرده باشید هم با دانستن نکته‌های و جزئیاتی دربار‌ه‌ی تفریح‌ها، جاهای دیدنی، مراکز ، مکان‌های تاریخی و فرهنگی می‌توانید سفر دلپذیرتری را برنامه‌ریزی کنید و از وقت‌تان بهتر استفاده کنید و بیش‌تر خوش بگذرانید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در مجله گردشگری سفرزون مطلبی را به راهنمای سفر به آنتالیا اختصاص دهیم.

بهترین مسیر، همه راه‌ها به آنتالیا ختم می‌شوند

راهنمای سفر به آنتالیا | سفر هوایی به‌صرفه‌ترین شیوه‌ی سفر به آنتالیاستراهنمای سفر به آنتالیا | سفر هوایی به‌صرفه‌ترین شیوه‌ی سفر به آنتالیاست

بیش‌تر گردشگرها برای سفر به آنتالیا مسیر هوایی که راحتی بیش‌تری دارد و آن‌ها را مستقیم به مقصد موردنظرشان می‌رساند، ترجیح می‌دهند. اما عده‌ای هم هستند که علاقه‌ای به بسته‌های سفری ندارند و دوست دارند سفرشان را خودشان طراحی و برنامه‌‌ریزی کنند. این‌جور توریست‌ها در مسیر در چند شهر توقف و اقامت ‌می‌کنند و حسابی خوش می‌گذرانند.

راهنمای سفر به آنتالیا | سواحل زیبای شهر ساحلی آنتالیاراهنمای سفر به آنتالیا | سواحل زیبای شهر ساحلی آنتالیا

شهر آنتالیا در موقعیت جغرافیایی قرار گرفته که به‌دلیل دارا بودن شاه‌راه‌های زمینی که به تمام محورهای اصلی این کشور متصل هستند، علاوه بر سفر هوایی امکان سفر با دوچرخه، اتومبیل و اتوبوس را برای گردشگران فراهم می‌کند. از تمام شهرهای بزرگ و اصلی کشور ترکیه چه با مراجعه به آژانس‌ها مسافرتی و چه به‌صورت آنلاین می‌توانید با قیمت به‌صرفه، بلیت هواپیما و اتوبوس به آنتالیا را تهیه کنید. توجه کنید که آنتالیا یکی از جاهای دیدنی ترکیه است ادامه مطلب.

برای  بلیط هواپیما خارجی و بلیط هواپیما داخلی و رزرو هتل خارجی و رزرو هتل داخلی به سایت سفرزون مراجعه کنید.


مجله‌ی گردشگری آنتالیا ,هواپیما ,هوایی ,گردشگری ,ترکیه ,راهنمای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

shavarshan maku پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان بانک اطلاعات مشاغل موسسه ی ثبتی و حقوقی بیو -سایت تفریحی و سرگرمی فرش کاشان حمایت از کالای ایرانی پایگاه خبری خبریفا