به گزارش حامیران در اخبار بازار فولاد، همانطور که طی روز های اخیر شاهدبوده اید بازار فولاد و مقاطع فولادی از ابتدای هفته روندی صعودی را در پیش گرفته است. اما این روند دلایل مختلفی دارد که از جمله این دلایل می توان چهار عامل را به عنوان مهم ترین عوامل عنوان کرد:

عامل اول تحریم الکترود می باشد که تاثیر بسیار زیادی بر قیمت شمش دارد. این تاثیر گذاری گاها تا ۵ درصد نیز بوده است.

عامل سوم افزایش قیمت ها معامله سبد میلگرد ذوب آهن اصفهان با ده درصد رقابت می باشد که این عامل نیز موجب شد تا قیمت ها در بازار با افزایش مواجه شود.

عامل سوم نتیجه مذاکرات مسکو بوده که بر خلاف انتظارات مردم صورت گرفته است و بدنبال این نتیجه اظهارات دکتر ولایتی می باشد که جز عوامل افزایش قیمت ها محسوب می گردد.

عامل چهارم و آخر، تحریم های نفتی می باشد که قرار است تا چند روز آتی صورت گیرد که همین امر موجب شده تا ورود دلار نفتی به داخل کشور با مشکلاتی مواجه شود.

این چهار عامل، مهم ترین دلایل افزایش قیمت ها می باشند. طی اولین روز هفته جاری بسیاری از کارخانه های تولید کننده مقاطع فولادی از جمله کرمانشاه از اعلام قیمت ها خود داری کردند. این کارخانه ها دلیل این کار را عدم همکاری با شایعه گران در بازار فولاد اعلام نمودند. علت اصلی اتخاذ این تصمیم به دلیل فقدان هرگونه نشانه مثبت تاثیرگذار بر بازار امروز فولاد داخلی است.  و در کل زمانی که هیچ نشانه تاثیرگذاری مبنی بر بهانه ای برای افزایش قیمت تیرآهن ذوب آهن و سایر کارخانجات مشاهده نمی شود؛ دلیلی برای اشاعه این وضعیت و به نوعی کمک به بازارسازان وجود ندارد.

شما می توانید به منظور اطلاع از قیمت محصولات فولادی از جمله قیمت فولاد تندبر، قیمت فولاد سمانته، فولاد قالب پلاستیک و دیگر محصولات با کارشناسان ما با شماره ۶۳۵۱۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.
برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید


حامیران استیل قیمت ,فولاد ,عامل ,بازار ,افزایش ,دلایل ,افزایش قیمت ,بازار فولاد ,دلایل افزایش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آهنگ آیا میدانید modisbeauty.rozblog.com تست پلاس فلزیاب ارزان دانلودستان آموزشگاه اشپزی