اسدالله فرشاد، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در گفتگویی با اشاره به وضعیت فولاد سازان در سال جاری اظهار داشت: در سال جاری همه تولید کنندگان عزمشان را برای افزایش تولید جزم کرده اند. پیش بینی من هم افزایش تولید و بهره وری تولیدات در سال جاری می باشد. همچنین فولادسازان کشور در راستای افزایش بهره وری از نیروی انسانی و تولیدات نهایت تلاششان را خواهند کرد. در شرایط فعلی با وجود تحریم ها اعمال شده بر روی محصولاتی اعم از الکترود گرافیتی، تامین قطعات پیشرفته فولادی برای ریخته‌گری مداوم، برخی فروآلیاژها، برخی روغن‌های ویژه، برخی تجهیزات ابزار دقیق و تامین قطعات از سوی امریکا، فولاد سازان کشور همچنان به روند پیشرفت خود ادامه می دهند.

به گزارش حامیران در اخبار بازار فولاد، فرشاد در ادامه افزود: در حال حاضر در تلاش هستیم تا مجتمع های بزرگ فولاد سازی را در حاشیه خلیج فارس مانند مجتمع مکران و سهامداران فولاد قشم را ایجاد کنیم و چون ابعاد این پروژه ها بسیار عظیم می باشد و داشتن اهلیت برای سرمایه گذاران امری مهم است، در نتیجه تلاششان در این راستا بسیار زیاد می باشد.

وی در ادامه با اشاره به روند ساخت مجموعه چادرملو از سال ۱۳۹۲ تا کنون اظهار داشت: در شرایط فعلی مقایسه مجموعه سهامداران و کنسرسیوم‌هایی که با خانواده چادرملو در حال کار هستند، با سال ۱۳۹۲ اصلا قابل مقایسه نیست. در آن موقع تنها موضوع گندله و سنگ آهن بود اما با در حال حاضر سرمایه‌گذاری سنگین انجام شده طی سالهای اخیر و پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده چادرملو وارد حوزه فولادسازی نیز شد و ارزش داراییی‌های چادرملو فوق‌العاده افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان در پایان درباره شرایط آهن و فولاد غدیر ایرانیان گفت: ر حال حاضر ما طرح افزایش ظرفیت را در دستور کار قرار داده ایم. همچنین فاز یک فولادسازی فولاد شاهرود راه‌اندازی شده است و در مورد گندله‌سازی بهاباد کار مهندسی تمام شد، ساخت داخل برخی اقلام شروع شده است و کارهای ساختمانی شروع است و اجرای آن هم به خوبی پیش می‌رود.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید


حامیران استیل فولاد ,افزایش ,چادرملو ,کشور ,شرایط ,حاضر ,فولاد سازان ,سازان کشور ,تامین قطعات ,افزایش تولید ,اظهار داشت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خبر جدید - اخبار روز ایران و جهان علم نوین علوم ورزشی _ وحید وحدت hosnaghaderi ادکلن لالیک سایت معرفی هنرمندان کرمانشاه شرکت نگهبان سیستم بوکان Vic movie