به گزارش شرکت فولاد حامیران در تحلیل بازار فولاد، با توجه به التهابات بازار هفته سختی را می گذرانیم. در پی نوسانات غیر معقول بازار ارز، موج دوم تورم زودتر از قبل در حال شکل گیری است. در بازار فولاد نیز این موضوع مشهود است و قیمت ها به صورت نجومی در حال افزایش می باشد. قیمت دلار در بازار آزاد امروز ۹۵۰۰ تومان در حال معامله می باشد و بازار فولاد نیز مانند دیگر بازارها به سمت نرخ دلار سوق پیدا می کند.

قیمت ورق گرم فولاد مبارکه نیز به صورت لحظه ای در حال افزایش است و از سوی دیگرقیمت ورق های وارداتی به دلیل مشکلات واردات روندی افزایشی دارد. تقاضای بالا برای شمش فولاد خوزستان در بورس این هفته، خبر از تداوم افزایش قیمت ها می دهد. ممکن است  هم اکنون کارخانه ها توانایی عرضه در بازار را داشته باشند اما با ادامه این روند مواد اولیه آنها دچار مشکل می شود و عرضه روند کاهشی پیدا خواهد کرد؛ البته در حال حاضر نمی توان حدود دقیقی از میزان عرضه در بازار فولاد ارائه کرد.

روند کلی بازار فولاد در جهان نیز به دلیل محدودیت های جدید چین، مسیر افزایشی در پیش گرفته است. این روند بسیاری از معامله گران را دچار تردید کرده است و موجب شده تا آنها برای اطمینان نداشته باشند. 

این افزایش قیمت در بخش ضایعات فلزی نیز مشاهده می شود بطوری که در بخش شمش قیمت ها از دامنه وسیع تری برخوردار است. کارشناسان فولاد بر این باور هستند که کنترل قیمت ها امکان پذیر نیست و تنها موجب ایجاد بازار سیاه و رانت خواری خواهد شد. موضوع اصلی این است که با کاهش شدید ارزش پول مواجه شدیم و باید صبر کنیم تا طرف عرضه و تقاضا قیمت ها را مشخص کنند.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید


حامیران استیل بازار ,فولاد ,قیمت ,روند ,عرضه ,افزایش ,بازار فولاد ,افزایش قیمت ,فولاد حامیران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دکتر سیکپ تست کنکور فروشگاه پروژه ارین کووید ۱۹ کابینت محبی هتل های مشهد mazhabi13