مدیریت ارتباط با مشتری (به انگلیسی: CRM - Customer Relationship Management) به همه فرایندها و فناوریهایی گفته میشود که در شرکتها و سازمانها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار میرود و شامل مدیریت انواع شیوههایی است که مشتری جهت ارتباط با سازمان استفاده می کند. اصول مدیریت ارتباطات مشتری، چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای مدیریت ارتباطات مشتریان از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی تا نگهداری آن در زمانهای مختلف را بیان میکند.
بررسی ها نشان داده که هزينه جذب يک ار جديد بين ۵ تا ۱۱ برابر نگهداری اران قديمی است.
شما میتوانید با خدمات نوین و جدید شرکت آینوتی که برای اولین بار هست که در ایران انجام میشه با مشتری های خودتون در ارتباط باشید.
کسب و کارها برای سفارش خدمات و فعال سازی آنی آن برای شغل خود با شماره زیر در تلگرام تماس بگیرید:
09371881345
استخدام سراسری در شرکت آینوتی .
درآمد میلیونی واقعی مدیریت ,مشتری ,ارتباط ,خدمات ,شرکت آینوتی ,مدیریت ارتباطات ,مدیریت ارتباط منبع
درباره این سایت