مدیریت ارتباط با مشتری (به انگلیسی: CRM - Customer Relationship Management) به همه فرایندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان به کار می‌رود و شامل مدیریت انواع شیوه‌هایی است که مشتری جهت ارتباط با سازمان استفاده می کند. اصول مدیریت ارتباطات مشتری، چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای مدیریت ارتباطات مشتریان از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی تا نگهداری آن در زمانهای مختلف را بیان می‌کند.

 

بررسی ها نشان داده که هزينه جذب يک ار جديد بين ۵ تا ۱۱ برابر نگهداری اران قديمی است.

شما میتوانید با خدمات نوین و جدید شرکت آینوتی که برای اولین بار هست که در ایران انجام میشه با مشتری های خودتون در ارتباط باشید.

 

کسب و کارها برای سفارش خدمات و فعال سازی آنی آن برای شغل خود با شماره زیر در تلگرام تماس بگیرید:

09371881345

 

 

استخدام سراسری در شرکت آینوتی .

http://s9.picofile.com/file/8311610434/IMG07471642.gif

 


درآمد میلیونی واقعی مدیریت ,مشتری ,ارتباط ,خدمات ,شرکت آینوتی ,مدیریت ارتباطات ,مدیریت ارتباط منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عطر ياس خانواده برتر آموزش کسب درآمد از اینترنت تبلیغات شهدای شهرستان گتوند ترکالکی و حومه امتداد وب بی کی فان دانلود رایگان چوب پلاست