به گزارش حامیران در اخبار بازار فولاد، در حال حاضر روند کاهش قیمت ها در بازار فولاد که تا قبل از این به عنوان فاز تعدیل و ثتبیت یاد می شد، در حا رخ نمایی در این بازار می باشد. در حقیقت روند کاهشی قیمت ها پس از حدود سه هفته افزایش قیمت در شرایطی اتفاق افتاده است که این بازار قبل از این از عوامل روانی، واقعی و غیر واقعی در مسیر افزایش قیمت ها استفاده می کرد.

طی روز های اخیر شاهد افت جدی قیمت ها در این بازار بوه ایم. این کاهش قیمت ها تا جایی رخ داد که نرخ مصنوعات فولادی از قبیل میلگرد حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان کاهش قیمت را تجربه نمود. بدین معنی که قیمت میلگرد در این بازار از سقف قیمت تا کف قیمت حدود ۳۰۰ تومان کاهش یافته است. این اتفاقات در حالی اهمیت پیدا خواهد کرد که به روند افزایش قیمت در این بازار توجه شود.

افزایش قیمت ها در سه هفته اخیر با دوره های دیگر تفاوت هایی داشته است. بدین معنی که در ابتدای این دوره قیمت ها بصورت شتاب زده افزایش یافت و پس از آن به ثبات رسید و موجب وقفه در روند این بازار شد. اما بعد از آن باز هم شاهد افزایش قیمت در این بازار بودیم.

چنانچه بخواهیم روند کاهشی قیمت ها را مورد بررسی قرار دهیم،بعید نیست قرینه شرایط قبلی به وقوع بپیوندد. یعنی «دو مرحله رشد قیمت‌ها» در بازار فعلی هم به دو مرحله «کاهش نرخ» تبدیل شود. بصورتیکه بازار یک روند «کاهش قیمت» داشته باشد و بعد از آن یک «ثبات مقطعی» و در پله بعدی یک کاهش نرخ دیگر. این اتفاق شاید برای بازار فولاد یک مقدار عجیب باشد، چرا که این شرایط را در گذشته به این صراحت و قرینگی تجربه نکرده بود.

شما می توانید به منظور اطلاع از قیمت محصولات فولادی از جمله قیمت فولاد تندبر، قیمت فولاد سمانته، فولاد قالب پلاستیک و دیگر محصولات با کارشناسان ما با شماره ۶۳۵۱۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.
برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید


حامیران استیل قیمت ,بازار ,روند ,افزایش ,کاهش ,فولاد ,افزایش قیمت ,کاهش قیمت ,بدین معنی ,تومان کاهش ,کاهشی قیمت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ترجمه انگلیسی به فارسی طراحی سایت شرکتی ????زِندگیـ‍مـ بــا تُـــــو قَشـنگه‍???? ممیز دیجیتال مارکتینگ راز زیبایی everleeasn WebSite تولید و پخش رابیتس صنایع فولادی